Доступ до публічної інформації

Для забезпечення ефективної реалізації права кожного на доступ до інформації, права на вільне збирання, зберігання, використання і поширення інформації усно, письмово та в інший спосіб, Верховна Рада України 13 січня 2011 року прийняла Закон України “Про доступ до публічної інформації” (надалі – Закон), який набрав чинності 10 травня 2011 року. Основною метою цього Закону є визначення порядку здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації та інформації, що становить суспільний інтерес.
Що таке публічна інформація?
Згідно з законом, публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації.
Київський фаховий коледж транспортної інфраструктури надає публічну інформацію керуючись наступним:
– Законом України “Про освіту”;
– Законом України “Про фахову передвищу освіту”;
– Згідно із п.2 ч.1, ч.3 ст. 13 Закону України «Про доступ до публічної інформації»
Коледж, як юридична особа, що фінансується з Державного бюджету, є розпорядником лише інформації, що стосується використання ним бюджетних коштів.
— Положенням про забезпечення доступу до публічної інформації.
Як подати запит на публічну інформацію?
Запит на публічну інформацію — це прохання до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні. Надання публічної інформації здійснює у відповідь на інформаційний запит. Форми для подання запитів на інформацію особа подає шляхом заповнення відповідних форм запитів на інформацію, що розміщені на офіційному сайті Коледжу та містяться в Додатках до Положення про забезпечення доступу до публічної інформації.
Для оформлення інформаційного запиту необхідно звернутися:
— письмово: 03035, м. Київ, провулок Ярослава Хомова, 16 (на конверті вказувати «Публічна інформація»)
— електронна пошта: kfkti@ukr.net
Строки розгляду звернень громадян:
1. Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів. (стаття 20 Закону України « Про звернення громадян»)
2. Якщо питання, порушені у зверненні, не належать до компетенції Київського фахового коледжу транспортної інфраструктури таке звернення відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» в строк не більше п’яти днів пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється заявник.
У разі якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення коледжем, воно в той самий строк (п’ять днів) повертається громадянину з відповідними роз’ясненнями.
3. Відповіді надаються у письмовій, усній та електронній формах.
4. Пропозиції, заяви, скарги вважаються вирішеними, якщо розглянуто всі порушені в них питання, вжито необхідних заходів, і дано вичерпні відповіді, що відповідають чинному законодавству.
завантажити форми для відповіді ⤵
завантажити форми для відповіді ⤵