Перелік конкурсних пропозицій, за якими здійснюється прийом на навчання у 2023 році, перелік конкурсних предметів, нормативні терміни навчання

Денна форма навчання на основі базової загальної середньої освіти (9 класів)

Денна форма навчання на основі повної загальної середньої освіти (11 класів)

Заочна форма навчання на основі повної загальної середньої освіти ( 11 класів)

Заочна форма навчання на основі освітньо-кваліфікаційного рівня
кваліфікованого робітника, молодшого спеціаліста

  • Залізничний транспорт
  • Організація обслуговування та ремонту швидкісного рухомого складу
  • Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
  • Інформаційна діяльність підприємства

Залізницю не можна уявити без рухомого складу. Звичайно, кожний фахівець залізничного напрямку буде наполягати, що його галузь найважливіша. Але яка залізниця без вагонів для перевезення пасажирів та вантажів? Саме в межах даної  спеціальності і проходять підготовку майбутні фахівці з обслуговування та ремонту рухомого складу.

В нашому коледжі, на той час технікумі залізничного транспорту, історія підготовки фахівців розпочалась в  1971 році як «Ізотермічний рухомий склад та холодильне господарство».

Відповідно основний напрямок роботи випускників — це було поповнення рядів механіків та начальників рефрижераторних секцій. Дійсно дана спеціальність була найпрестижніша в той час (навіть поступалась провіднику пасажирських вагонів, яких готували заклади професійно-технічної освіти), адже саме головне — можливість мандрувати теренами всіх республік, що входили до складу СРСР, мати доступ до дефіцитного товару, не набридати своєю присутністю членам родини більше 30-40 днів….Тогочасна романтика

Звичайно і фахівці технікуму, і матеріальна база були орієнтовані на підготовку саме спеціалістів рефрижераторного господарства. Але реалії початку 2000х років вказували на те, що напрямок рефрижераторного господарства в умовах перевезень в межах однієї країни не вимагає таку кількість фахівців, яку міг забезпечити технікум, тому спеціальність була перейменована  «Обслуговування рухомого складу та спеціальної техніки залізничного транспорту (вагони)», а потім отримала свою «Технічне обслуговування і ремонт вагонів», що є наразі назвою спеціалізації підготовки фахівців.

Хто ж такий «вагонник», як прийнято називати випускника спеціальності? Давайте відкинемо стереотипи, що це тільки людина, яка десь-там ходить між вагонами, щось там стукає. Так, багато випускників починають свій шлях з оглядача-ремонтника, слюсаря з ремонту рухомого складу, провідника пасажирських вагонів. Але якщо брати систему управління на залізниці, кожною бригадою працівників необхідно керувати, контролювати якість роботи. Кожний випускник спеціальності, якщо має бажання, може і буде займати ці посади, адже рух кадрів це природне явище.

Хто ж такий «вагонник», як прийнято називати випускника спеціальності? Давайте відкинемо стереотипи, що це тільки людина, яка десь-там ходить між вагонами, щось там стукає. Так, багато випускників починають свій шлях з оглядача-ремонтника, слюсаря з ремонту рухомого складу, провідника пасажирських вагонів. Але якщо брати систему управління на залізниці, кожною бригадою працівників необхідно керувати, контролювати якість роботи. Кожний випускник спеціальності, якщо має бажання, може і буде займати ці посади, адже рух кадрів це природне явище.

Наразі сучасні вимоги ринку праці вимагають від нас реагування на його потреби. З 2021 року ми розпочинаємо набір студентів (поки що тільки для випускників 9 класів) на нову Освітньо-професійну програму підготовки фахового молодшого бакалавра «Організація обслуговування та ремонту швидкісного рухомого складу». Напрямок підготовки фахівців буде орієнтований саме на обслуговування та ремонт пасажирського рухомого складу, організацію роботи поїзних бригад, сервісне обслуговування пасажирів. Відповідно для абітурієнта, буде вибір між двома спеціалізаціями, залежно від майбутніх побажань щодо працевлаштування.

Чекаємо майбутніх фахівців своєї справи в коледжі!