273 ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ

СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ - ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ І РЕМОНТ ВАГОНІВ

Освітньо-професійний ступінь: Фаховий молодший бакалавр

Кваліфікація: Технік – механік з обслуговування та ремонту вагонів

Освітньо-професійний ступінь: Фаховий молодший бакалавр

Кваліфікація: Технік – механік з обслуговування та ремонту вагонів

Залізницю не можна уявити без рухомого складу. Саме в межах даної  спеціальності і проходять підготовку майбутні фахівці з обслуговування та ремонту рухомого складу.

В нашому коледжі, на той час технікумі залізничного транспорту, історія підготовки фахівців розпочалась в  1971 році як «Ізотермічний рухомий склад та холодильне господарство». Відповідно основний напрямок роботи випускників — це було поповнення рядів механіків та начальників рефрижераторних секцій. 

В 2000х роках спеціальність була перейменована  в «Обслуговування рухомого складу та спеціальної техніки залізничного транспорту (вагони)», а потім отримала свою  назву «Технічне обслуговування і ремонт вагонів», що є наразі назвою спеціалізації підготовки фахівців.

Випускники спеціальності повинні вміти організувати виробничий процес, виконувати контроль за дотриманням технологічної і трудової дисципліни, правил охорони праці, забезпечувати виконання вимог безпеки руху поїздів,     життєдіяльності та охорони праці,  забезпечувати виконання графіків ведення робіт,  управляти ходом технологічного процесу, вести і оформляти документацію дільниці (відділення),  проводити контроль за дотриманням вимог експлуатації  устаткування,  приладів, інструменту,   виконувати технічне обслуговування і поточний ремонт   при підготовці вагонів до завантаження і під час огляду на  ПТО, виявляти та усувати несправності, що виникли під час руху поїзда.

Залізницю не можна уявити без рухомого складу. Саме в межах даної  спеціальності і проходять підготовку майбутні фахівці з обслуговування та ремонту рухомого складу.

В нашому коледжі, на той час технікумі залізничного транспорту, історія підготовки фахівців розпочалась в  1971 році як «Ізотермічний рухомий склад та холодильне господарство». Відповідно основний напрямок роботи випускників — це було поповнення рядів механіків та начальників рефрижераторних секцій. 

В 2000х роках спеціальність була перейменована  в «Обслуговування рухомого складу та спеціальної техніки залізничного транспорту (вагони)», а потім отримала свою  назву «Технічне обслуговування і ремонт вагонів», що є наразі назвою спеціалізації підготовки фахівців.

Випускники спеціальності повинні вміти організувати виробничий процес, виконувати контроль за дотриманням технологічної і трудової дисципліни, правил охорони праці, забезпечувати виконання вимог безпеки руху поїздів,     життєдіяльності та охорони праці,  забезпечувати виконання графіків ведення робіт,  управляти ходом технологічного процесу, вести і оформляти документацію дільниці (відділення),  проводити контроль за дотриманням вимог експлуатації  устаткування,  приладів, інструменту,   виконувати технічне обслуговування і поточний ремонт   при підготовці вагонів до завантаження і під час огляду на  ПТО, виявляти та усувати несправності, що виникли під час руху поїзда.

Залізницю не можна уявити без рухомого складу. Саме в межах даної  спеціальності і проходять підготовку майбутні фахівці з обслуговування та ремонту рухомого складу.

В нашому коледжі, на той час технікумі залізничного транспорту, історія підготовки фахівців розпочалась в  1971 році як «Ізотермічний рухомий склад та холодильне господарство». Відповідно основний напрямок роботи випускників — це було поповнення рядів механіків та начальників рефрижераторних секцій. 

В 2000х роках спеціальність була перейменована  в «Обслуговування рухомого складу та спеціальної техніки залізничного транспорту (вагони)», а потім отримала свою  назву «Технічне обслуговування і ремонт вагонів», що є наразі назвою спеціалізації підготовки фахівців.

Випускники спеціальності повинні вміти організувати виробничий процес, виконувати контроль за дотриманням технологічної і трудової дисципліни, правил охорони праці, забезпечувати виконання вимог безпеки руху поїздів,     життєдіяльності та охорони праці,  забезпечувати виконання графіків ведення робіт,  управляти ходом технологічного процесу, вести і оформляти документацію дільниці (відділення),  проводити контроль за дотриманням вимог експлуатації  устаткування,  приладів, інструменту,   виконувати технічне обслуговування і поточний ремонт   при підготовці вагонів до завантаження і під час огляду на  ПТО, виявляти та усувати несправності, що виникли під час руху поїзда.

По закінченню коледжу випускники спеціальності отримують диплом фахового молодшого бакалавра і можуть працювати у підрозділах АТ «Укрзалізниця», безпосередньо у вагонних депо, вагонних дільницях, вагоноремонтних заводах і підрозділах управління виробничими підрозділами, і здатні виконувати зазначену професійну роботу:

  • Майстер вагонного депо
  • Майстер промивально – пропарювальної станції
  • Начальник пасажирського поїзда
  • Технік – технолог (механіка)
  • Механік рефрижераторного поїзда (секції)
  • Диспетчер вагонного депо
  • Майстер депо по ремонту контейнерів;
  • Майстер пункту технічного обслуговування вантажних вагонів;
  • Майстер пункту технічного обслуговування, поточного ремонту і екіпірування  пасажирських вагонів;
  • Оператор пункту технічного обслуговування вагонів;
  • Диспетчер вагонного депо;
  • Оператор вагонного депо;
  • Технік – технолог;
  • Механік рефрижераторного поїзда;
  • Поїзний електромеханік;
  • Технік – дефектоскопіст.