273 ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ
СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ - ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ І РЕМОНТ ВАГОНІВ
Освітньо-професійний ступінь: Фаховий молодший бакалавр
Кваліфікація: Технік – механік з обслуговування та ремонту вагонів
Освітньо-професійний ступінь: Фаховий молодший бакалавр
Кваліфікація: Технік – механік з обслуговування та ремонту вагонів
Залізницю не можна уявити без рухомого складу. Саме в межах даної спеціальності і проходять підготовку майбутні фахівці з обслуговування та ремонту рухомого складу.
В нашому коледжі, на той час технікумі залізничного транспорту, історія підготовки фахівців розпочалась в 1971 році як «Ізотермічний рухомий склад та холодильне господарство». Відповідно основний напрямок роботи випускників — це було поповнення рядів механіків та начальників рефрижераторних секцій.
В 2000х роках спеціальність була перейменована в «Обслуговування рухомого складу та спеціальної техніки залізничного транспорту (вагони)», а потім отримала свою назву «Технічне обслуговування і ремонт вагонів», що є наразі назвою спеціалізації підготовки фахівців.
Випускники спеціальності повинні вміти організувати виробничий процес, виконувати контроль за дотриманням технологічної і трудової дисципліни, правил охорони праці, забезпечувати виконання вимог безпеки руху поїздів, життєдіяльності та охорони праці, забезпечувати виконання графіків ведення робіт, управляти ходом технологічного процесу, вести і оформляти документацію дільниці (відділення), проводити контроль за дотриманням вимог експлуатації устаткування, приладів, інструменту, виконувати технічне обслуговування і поточний ремонт при підготовці вагонів до завантаження і під час огляду на ПТО, виявляти та усувати несправності, що виникли під час руху поїзда.
Залізницю не можна уявити без рухомого складу. Саме в межах даної спеціальності і проходять підготовку майбутні фахівці з обслуговування та ремонту рухомого складу.
В нашому коледжі, на той час технікумі залізничного транспорту, історія підготовки фахівців розпочалась в 1971 році як «Ізотермічний рухомий склад та холодильне господарство». Відповідно основний напрямок роботи випускників — це було поповнення рядів механіків та начальників рефрижераторних секцій.
В 2000х роках спеціальність була перейменована в «Обслуговування рухомого складу та спеціальної техніки залізничного транспорту (вагони)», а потім отримала свою назву «Технічне обслуговування і ремонт вагонів», що є наразі назвою спеціалізації підготовки фахівців.
Випускники спеціальності повинні вміти організувати виробничий процес, виконувати контроль за дотриманням технологічної і трудової дисципліни, правил охорони праці, забезпечувати виконання вимог безпеки руху поїздів, життєдіяльності та охорони праці, забезпечувати виконання графіків ведення робіт, управляти ходом технологічного процесу, вести і оформляти документацію дільниці (відділення), проводити контроль за дотриманням вимог експлуатації устаткування, приладів, інструменту, виконувати технічне обслуговування і поточний ремонт при підготовці вагонів до завантаження і під час огляду на ПТО, виявляти та усувати несправності, що виникли під час руху поїзда.
Залізницю не можна уявити без рухомого складу. Саме в межах даної спеціальності і проходять підготовку майбутні фахівці з обслуговування та ремонту рухомого складу.
В нашому коледжі, на той час технікумі залізничного транспорту, історія підготовки фахівців розпочалась в 1971 році як «Ізотермічний рухомий склад та холодильне господарство». Відповідно основний напрямок роботи випускників — це було поповнення рядів механіків та начальників рефрижераторних секцій.
В 2000х роках спеціальність була перейменована в «Обслуговування рухомого складу та спеціальної техніки залізничного транспорту (вагони)», а потім отримала свою назву «Технічне обслуговування і ремонт вагонів», що є наразі назвою спеціалізації підготовки фахівців.
Випускники спеціальності повинні вміти організувати виробничий процес, виконувати контроль за дотриманням технологічної і трудової дисципліни, правил охорони праці, забезпечувати виконання вимог безпеки руху поїздів, життєдіяльності та охорони праці, забезпечувати виконання графіків ведення робіт, управляти ходом технологічного процесу, вести і оформляти документацію дільниці (відділення), проводити контроль за дотриманням вимог експлуатації устаткування, приладів, інструменту, виконувати технічне обслуговування і поточний ремонт при підготовці вагонів до завантаження і під час огляду на ПТО, виявляти та усувати несправності, що виникли під час руху поїзда.
По закінченню коледжу випускники спеціальності отримують диплом фахового молодшого бакалавра і можуть працювати у підрозділах АТ «Укрзалізниця», безпосередньо у вагонних депо, вагонних дільницях, вагоноремонтних заводах і підрозділах управління виробничими підрозділами, і здатні виконувати зазначену професійну роботу:
- Майстер вагонного депо
- Майстер промивально – пропарювальної станції
- Начальник пасажирського поїзда
- Технік – технолог (механіка)
- Механік рефрижераторного поїзда (секції)
- Диспетчер вагонного депо
- Майстер депо по ремонту контейнерів;
- Майстер пункту технічного обслуговування вантажних вагонів;
- Майстер пункту технічного обслуговування, поточного ремонту і екіпірування пасажирських вагонів;
- Оператор пункту технічного обслуговування вагонів;
- Диспетчер вагонного депо;
- Оператор вагонного депо;
- Технік – технолог;
- Механік рефрижераторного поїзда;
- Поїзний електромеханік;
- Технік – дефектоскопіст.